ســـال نــــو

✿ پـنجـــــره ای رو بـــه خــــــدا ✿

عبادت از سر وحشت واسه عاشق عبادت نیست پرستش راه تسکینه ؛ پرستیدن تجارت نیست

ســـال نــــو

سلام به دوستان مهربونم 

آرزو می کنم که امسال سالی پر از سلامتی، محبت، سرور

و قلبتون هم پر از عشق به خدا باشه

 ســـــال نـــــو مبـــــارکــــــــ

آرزوهای زیبایی به دست باد برایت فرستادم، کاش پنجره ات باز باشد

امیدوارم در هفت سین سفره ها، سلامتی، خوش رنگ ترین رنگ سالتون باشه :)

با آرزوی بهترینها

 



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت4:52---28 تير 1393
سلام ابجی
منم اپم
منتظرت هستم


نازنین
ساعت12:42---20 تير 1393
salam
پاسخ: :)


چشمك عشق
ساعت8:06---30 ارديبهشت 1393
منو لينك كن بعد زبگو لينكت كنم.. وبت زيباست
پاسخ: لینک شدید ممنون


منم تنهایی
ساعت18:55---26 ارديبهشت 1393
به نام خالق زیبایی ها
سلام وقت بخیر بزرگوار
امیدوارم حالتان خوب باشه.
خوب مارو فراموش کردیها دیگه سر نمیزنی
راستش اومده بودم طلب حلالیت کنم
تشریف بیاری وبم خوشحال میشم
منتظرتون هستم
[گل][لبخند][گل]


باران
ساعت0:20---20 ارديبهشت 1393
شمردن ستاره ها سخت نیست؛











اگر تــــو بگوئی











که به اندازه ی ستاره ها











دوستــــم داری!!


فاطیما
ساعت16:32---11 ارديبهشت 1393
سلام من به غیر از بی دریغ باش مثل باران یه وبلاگ دیگه هم دارم که آدرسشو داخل اطلاعات نظر گذاشتم لینکم کنید لینکتون کردم بهم سر بزنید
پاسخ: با افتخار لینک شدی ممنونم :))


مریم
ساعت23:13---6 ارديبهشت 1393
سلام محیا خانم!کجایی؟هیچ خبری ازت نیست....همیشه بهت سر می زنم به این امید که آپ کرده باشی،ولی هیچ خبری نیست.
پاسخ: سلام عزیزم، بخاطر درس و دانشگاه مدتی نبودم ببخشید گلم


منم تنهایی
ساعت11:27---5 ارديبهشت 1393
سلام
یماه بیشتر از عید گذشته شما نمیخوای اپ کنید؟


آخرین منجی آخرین یار
ساعت2:20---31 فروردين 1393
یا فاطمه! روز حشر ستّاری کن
دل سوختگان را ز کرم، یاری کن
ما با همه گفتیم که با فاطمه ایم
تـو نیـز بیا و آبـروداری کن

افتخار زنان همین بس که روز میلاد برترین گوهر خلقت
بانوی بهشت، فاطمه زهرا(س) روز زن نامیده شده است .

روزتان مبارک



نرگس
ساعت10:08---16 فروردين 1393
سلام محیا جان..امیدوارم سال جدید سال خوبی برات باشه..منتظر نوشته های قشنگت هستم

باران
ساعت23:47---14 فروردين 1393
فراموش شدنی نیستی،مانند ماه که با هیچ دستمالی از شیشه پنجره پاک نمیشه...

منتظرت هستم


مهتاب
ساعت20:35---13 فروردين 1393

پاسخ: مرسی مهتاب نازم، تو خودت گلی :))


مهسا
ساعت11:19---13 فروردين 1393
امیدوارم با جمع کردن هفت سین نوروزی قرانش نگهدارت ایینه اش روشنایی زندگیت سکه اش برکت عمرت سبزیش طراوت و شادابی دلت ماهی اش شوق ادامه زندگیت باشد.....هر روزت نوروز گلم
پاسخ: مرسی عزیز من :)


مهسا
ساعت17:44---12 فروردين 1393
سلام محیا جان خوبی گلم؟ وبت بسیار زیبا است بخاطر همین هروز بهت سر میزنم عزیزم دعام کن چون امسال کنکور دارم....قربونت برم
پاسخ: سلام مهسا جان خوبی عزیزم؟ نظر لطفته خوشحالم که سر میزنی گل من، حتما دعات میکنم انشاالله رشته ای رو که دوست داری قبول شی، موفق باشی فدات شم


مهسا
ساعت19:25---10 فروردين 1393
سلام محیا جان سال نو مبارک هم اسم بسیار زیبایی داری و هم وبلاگ خوبی داری موفق باشی گلم
پاسخ: سلام مهسا جان، مرسی قربونت برم عزیزم :)) لطف داری


مریم
ساعت14:26---8 فروردين 1393
سلام عزیزم سال نو مبارک

امیدوارم شما هم سال خوبی پیش رو داشته باشید...


مهتاب
ساعت15:03---6 فروردين 1393
ممنون عزیزم. اره منم شعر معاصر میخونم
پاسخ: خواهش میکنم عزیز


مهتاب
ساعت14:54---6 فروردين 1393
گلم یه شعر راجع به گیلان سراغ داری که کوتاهم باشه؟؟
پاسخ: ی رباعی از بهناز جعفری: من دخترک شمالی گیلانم/ همسایه ی دریای خزر می مانم/ هی مادر خود به خانه ی ما نفرست/ عمریست که عقد کرده ی بارانم


مهتاب
ساعت14:53---6 فروردين 1393
تویِ شیرینی، تو اول! قند، دوم می‌شود

مزه ی سوهان اعلا پیش تو گم می‌شود

روزها رد می‌شود، چشمت شرابی کهنه‌تر

پلکهایت کم کَمک تبدیل به خُم می‌شود

هر کجا ساکن شوی در نقشه، مانند شمال

جمعیت آنجا گرفتار تراکم می‌شود

چشم بسته، هر کسی بویت کند توی سرش

باغهای پرگُلِ قمصر تجسم می‌شود

ماه را جای تو می گیرم نمی دانم چرا

اینقدر این روزها سوءتفاهم می شود!

دود کن اسپند را، چشم حسود از دیدنت

شورِ شور، اصلا دو تا دریاچه‌ی قم می‌شود

وقتِ شرعی، لطف کن از پیش مسجد رد نشو

موجبات سستیِ ایمان مردم می‌شود

وسوسه یعنی تو! شالیزار هم یعنی بهشت

بیخودی آدم دچار سیب و گندم می شود...
پاسخ: مهتاب تو هم اشعار جواد منفردُ میخونی؟ این شعرش محشره


مهتاب
ساعت14:51---6 فروردين 1393
@} ;-
پاسخ: مرسی مهتاب جون، تو خودت گلی :)


مهتاب
ساعت14:51---6 فروردين 1393
مثل روشن کردن کبریت در خرمن خطاست
رخنه چیزی به نام عاشقی در من خطاست
در جدل با غصه ها چندی ست پا پس می کشم
جنگ از هر حیث با هر چیز روئین تن خطاست
گاه احساسی خدایی کار دستت می دهد
دیدن هر معضلی از چشم اهریمن خطاست
روح را با قصد پوشاندن به جان دیگری
چون لباس کهنه ای از تن در آوردن خطاست
یار وقتی که ندارد سر نخ احساس را
مهر ورزیدن به او قد سر سوزن خطاست
زیر پای سرو جای بید مجنون نیست نه
پیش تندیس غرور افتادگی کردن خطاست


sepanta
ساعت14:53---5 فروردين 1393
سال نو شمام مبارک باشه
پاسخ: ممنونم


sajjad
ساعت11:58---5 فروردين 1393
آپم دوست عزیز
پاسخ: حتما میام


باران
ساعت14:25---4 فروردين 1393
سلاااااااااااااااااام محیا جونم سال نو مبارک...ایشالا همیشه شاد باشی
پاسخ: سلام عزیزم، مرسی همچنین تو گلم


سارا
ساعت0:28---4 فروردين 1393
سلام گلم عیدت مبارک وبه خوبی داری به منم سر بزن
پاسخ:سلام سارا جان، مرسی عزیزم حتما


مهتاب
ساعت12:51---2 فروردين 1393
سلام عزیزم

عیدت مبارک گلم

سال خوبی داشته باشی پر از شادی و سلامتی برای خودت و خانوادت، عزیزم
پاسخ: سلام عزیزم، مرسی گل من، همچنین برا تو عزیز دل :))


شهاب الدین
ساعت9:38---2 فروردين 1393
سلام..

هر شکوفه بهار؛ آمین اجابت دعای مادر باشد برایتان. بهارتان فاطمی
پاسخ: سلام، ممنونم


sajjad
ساعت1:11---2 فروردين 1393
صد مبارک به تو آن عید که فردا باشد / نوروز نوید وصل دلها باشد / امید که با فضل خداوند جلی / سال فرج مهدی زهرا باشد...با اهدای سلام بهاری و آرزوی توفیق برای شما دوست گلم ، امیدوارم که دراین سال جدید هرچه آسایش ، هرچه آرامش دل ، هرچه لبخند قشنگ ، هرچه از لطف خداست تقدیم به شما ........نوروز فاطمی تون مبــــــاااارک
پاسخ: ممنون


گلی
ساعت17:03---1 فروردين 1393
۴ دعای تحویل سال:

اول:دعا برای ظهور آن بی مثال

دوم:تمام مالت بی ضرر و بی ملال

سوم:رسیدن ما به قله های کمال

چهارم:تمام جیب ها پر ز پول اما حلال



ایشاله که امسال بهترین سال عمرمون باشه



نوروزت مبارک گلم
پاسخ: مرسی عزیزم


سحر
ساعت13:51---1 فروردين 1393
سرما خوردی؟؟؟

ایشالله زووود زود خوب شی عزیزم
پاسخ: مرسی عزیز دل


سحر
ساعت13:50---1 فروردين 1393
سلام عزیز دلم خوبییییییییی؟

خوشحالم که اومدی عزیزمممم

عیدت مبارک بهترینها رو برات آرزو میکنم
پاسخ: سلام گل من، خوبی؟؟ مرسی عزیزم منم برا تو بهترینها رو آرزو میکنم. امیدوارم مثل من سرما نخورده باشی!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 1 فروردين 1393برچسب:, ] [ 13:41 ] [ محیا ] [ ]